westkust-amerika.reismee.nl

thuis

hi mensen

Ja we zijn weer thuis. De stofzuiger is al door het huis gegaan en de eerste was is al klaar en op gehangen. Het was een lang en vermoeiende vlucht. Om 11:00uur moesten we op het vliegveld zijn en om 14:00uur zou ons vliegtuig gaan. Gelukkig maar 45 minuten vertraging. Heb een paar films gekeken en wat geslapen.

We zijn dus op de donderdag weggegaan en nu vrijdag ochtend aan gekomen dus de hele nacht in het vliegtuig gezeten. Hoop dat ik het nog even vol hou.

Nu zijn ook mijn foto's op de computer gezet dus kunnen we weer wat toevoegen.

Ik hoop dat jullie allemaal van onze verhalen hebben genoten en de foto's natuurlijk. Wij vonden het ontzettend leuk om te doen. Er is zoveel te zien en zoveel te vertellen dat het voor ons echt fijn was om dat gelijk te schrijven voor jullie.

Op naar onze volgende reis..........Volgend jaar Canada

groetjes

Ton en Irma

Reacties

Reacties

jennie

Het was ook erg leuk om jullie verhalen te volgen maar toch stiekem weer blij dat jullie thuis zijn , tot gauw . Liefs John en jennie

Sascha

Vond het inderdaad ook erg leuk om te lezen allemaal! :) Ik ben nog wel erg benieuwd naar de rest van de foto's!! Tot snel xxx

lisa

Daar sluit ik me helemaal bij aan! Vind het wel heel gezellig dat jullie weer terug zijn. En bollie ook!! XX

Peter

Welkom terug, gezellig. Heb genoten van jullie foto's en jullie enthousiasme. Sprrek jullie gauw weer.

ada

Ben blij dat jullie een top vakantie hebben gehad,maar het klinkt misschien niet zo leuk,ben wel weer blij dat jullie weer thuis zijn hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En al weer palnnen voor het volgende jaar naar Canada jullie hebben de smaak te pakken he hahaha.
Heb genoten van jullie reisverhalen en heb daar een speciale map van gemaakt om het nog eens op mijn gemak te bekijke.Heel fijn weekend

gr ada

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!