westkust-amerika.reismee.nl

Sin City

Ja nog steeds in Las Vegas en nee geen jackpot. Wat ik win aan de roullette tafel verliest Ton wel ergens anders. Dus dat schiet niet op. Gister zijn we naar Fremont street geweest. Down Town noemen ze dat hier. Dus het 'oude' Vegas. Geweldig met de Freemont Experience. Een overkapping over de lengte van ruim 500 meter tussen casinos in en autoluw. En 's avonds wordt daar een lichtshow gegeven.

Onze RV camping is een verhaal apart. Helemaal geweldig. Volgens mij is het eigenlijk een soort bejaarde camping maar wel super. Als je aan komt, zit een vrouwtje van een jaar of 70 in een hokje bij de ingang. Die wijst je naar de office. Na registratie wordt er een oud mannetje in een golf karretje erbij geroepen en die begeleid je naar je plek. Alle plekken zijn brand schoon elk kiezeltje ligt op zijn plaats en elk plek heeft een palmboom. De zwembad is geweldig mooi. Binnen in waar de receptie is, zijn de douches en wc's, was ruimte, fitnessruimte en grote lounge met gigantische tv en een hoekje waar je koffie en thee kan halen. Allemaal met airco.

Vandaag gaan we de Strip op. Is een hoop te zien en te doen dus daarom vroeg op.

Dus mensen, we hebben nog een kans. Ik zal zorgen dat Ton niet gaat gokken.

Groetjes

Petra

Lijkt me een goed idee om Ton niet meer te laten gokken, zorg maar dat hij vogeltjes fotografeert dat kan hij tenminste. Dan kan jij een nieuwe vakantie gaan winnen bij de gokkast. Veel plezier op de strip en kijk even bij de Abercrombie en Fitch of er iets leuks is, superleuke winkel voor de jongens om iets te kopen. Gr Petra

Irma

Ja Petra dat zal ik doen. Ik laat Ton echt niet meer gokken. We moeten ook langs de UGG's store. Heb trouwens hier van die korte moccasin laarsjes gekocht voor nog geen 50 dollar. In Nederland 129,-euro

Sascha

Oeh klinkt goed! :) Zo'n zwembad mag ook wel bij veertig graden haha! Hoop dat jullie niet als rode kreeften terug komen :) Hou m'n vader weg bij de gokkast! ;) Hahaha, veel plezier nog! xxx